Ładuję stronę..

Uniwersalna Naczepa Kurtynowa CIMC Vehicles CS-U

 

Dane techniczne:

Długość wewnętrzna przestrzeni ładunkowej

ca. mm

13,620

13,620

Wysokość wewnętrzna (mierzona na środku pod belką dachu)

ca. mm

12,820

2,765

Szerokość wewnętrzna (pomiędzy kł onicami)

ca. mm

1,125

2,480

Tylna wysokość ładunkowa (wysokość portalu w świetle)

ca. mm

1,115

2,680

Tylna wysokość podłogi (bez ładunku)

mm

7,745

1,200

Wysokość podsiodłowa (bez ładunku)

mm

1,310/1,410

1,080

Wysokość konstrukcyjna główki ramy

     

(wliczając grubość podłogi i płytę sprzęgową)

ca. mm 120 120

Położenie sworznia królewskiego względem środkowej osi

ca. mm 7,700 7,700

Dopuszczalny maksymalny nacisk na siodło (techniczny)

kg 1,310/1,310 1,310/1,310

Dopuszczalne maksymalne obciążenie zespołu osi (techniczne)

ca. kg 15,000 15,000

Dopuszczalna masa całkowita (techniczna)

ca. kg 27,000 27,000

Masa własna pojazdu (bez koła zapasowego)

ca. kg 42,000 42,000

Masa własna pojazdu (bez koła zapasowego)

ca. kg 6,500 6,500

 

 

Nowoczesna linia produkcyjna:

  • W pełni zautomatyzowany proces
  • Ponad 50 najnowocześniejszych robotów spawalniczych
  • Ok. 98% spawów wykonanych maszynowo
  • Gwarancja powtarzalności, wytrzymałości i estetyki wykonania

Zabezpieczenie antykorozyjne:

  • Najnowsza linia cynkowej kataforezy elektrolitycznej KTL
  • 10 lat gwarancji na korozję perforacyjną elementów stalowych

Lakiernia proszkowa:

  • W pełni zautomatyzowany proces
  • Lakierowanie proszkowe wszystkich elementów stalowych
  • Estetyka wykonania na najwyższym światowym poziomie

Rama pojazdu:

  • Wykonana z wysokogatunkowej, drobnoziarnistej stali konstrukcyjnej
  • Bardzo wytrzymała z uwagi na ułożenie wzmocnień poprzecznych co ok. 350 mm
  • Dodatkowe wzmocnienia w obrębie sworznia królewskiego

Osie:

  • Sprawdzone osie uznanych producentów [SAF lub BPW]
  • Hamulce tarczowe 430 mm lub hamulce bębnowe
  • Gwarancja 5 lub 6 lat i 1.000.000 km

Nogi podporowe:

  • Sprawdzone mechaniczne nogi podporowe uznanych producentów [JOST, SAF lub BPW]
  • Nośność  techniczna 2 x 12.000 kg
  • Obsługa z prawej strony pojazdu
  • Dwie prędkości podnoszenia

Plastikowa skrzynka narzędziowa:

  • Standardowa skrzynka narzędziowa zapewniająca przestrzeń  do przechowania akcesoriów do zabezpieczenia ładunku

Oświetlenie:

  • System oświetlenia naczepy w oparciu o komponenty uznanych producentów (HELLA – ASPÖCK)
  • Dostępne z 5-komorowymi lampami zespolonymi (częściowo w technologii LED) lub na życzenie trzykomorowymi okrągłymi lampami LED

Dwuskrzydłowe drzwi tylne:

  • Stalowa konstrukcja zapewniająca maksymalną wytrzymał ość
  • 4 rygle blokujące- po 2 na skrzydło
  • 4 pary zaczepów do belek zabezpieczającychna kłonicach
  • Możliwość wymiany zawiasów bez demontażu skrzydła drzwi

Napinacze plandeki:

  • Przedni napinacz umożliwiający załadunek od przodu bez konieczności całkowitego otwarcia kurtyny
  • Wygodny i bezpieczny w użyciu
  • Tylny napinacz w postaci grzechotki krótkoskokowej umożliwiający precyzyjne napięcie kurtyn

Przednia ściana:

  • Stalowa, profilowana o maksymalnej sztywności
  • Konsola z przyłączami pneumatycznymi i elektrycznymi o regulowanej wysokości
  • Kompozytowy daszek zapewnia maksymalną szczelność przedniej części pojazdu

Przednia ściana:

  • Regulowane konsole w przedniej części umożliwiające zmianę wysokości dachu
  • Uchwyty mocujące do pasów umożliwiające dodatkowe zabezpieczenie ładunku
  • Płyta osłonowa ze sklejki wodoodpornej do wysokości 1250 mm

Zabezpieczenie ładunku:

  • Obrzeże z otworami do mocowania o wytrzymałości 2,500 daN umożliwiają ceoptymalne rozmieszczenie pasów
  • 13 par pierścieni mocujących zagłębionych w podłodze (DIN EN 12640)
  • Dopuszczalne obciążenie 2,000 daN na każdy pierścień

Dach przesuwny:

  • Przesuwny do przodu
  • Łatwy w obsłudze dzięki doskonałemu łożyskowaniu
  • Elastyczne bezobsługowe nożyce kompozytowe z centralnym elementem tłumiącym

Przesuwne kłonice boczne:

  • Przyjazna użytkownikowi konstrukcja umożliwiająca łatwą obsługę jedną ręką
  • Zabezpieczenie przed korozją powłoką KTL
  • Kieszeń na łaty wys. ca. 600mm w dolnej części
  • 3 kieszenie na łaty w części górnej

Stabilizowane rolki dachu Versus:

  • Podwójnie łożyskowane rolki ułatwiają zamykanie i otwieranie dachu
  • Mozliwość jednostronnej obsługi z zewnątrz
  • Zmniejszenie zużycia rolek i szyn prowadzących
  • Łatwość  wymiany dzięki przykręcanym mocowaniom rolek

Stabilizowane rolki kurtyn bocznych:

  • Doskonałe łożyskowanie dzięki zastosowaniu trzeciej poziomej rolki stabilizującej
  • Wyjątkowo lekka praca kurtyn
  • Zmniejszone zużycie rolek i szyn prowadzących

Certyfikat EN 12642 XL:

  • Standardowo wszystkie pojazdy objęte certyfikatem EN 12642 XL
  • Obejmuje przewóz napojów
  • Obejmuje przewóz makulatury
  • Umożliwia przewóz pełnych ładunków bez stosowania łat