Ładuję stronę..

Naczepa do przewozu kontenerów CIMC SC03 40'

  • 1 x 20’ załadunek centralny do 30t / 1 x 20’ załadunek tylny = Tył naczepy zsunięty
  • 2 x 20’ / 1 x 30’ załadunek tylny = Tył naczepy rozsunięty
  • 1 x 40’ High Cube (z tunelem) = Tył naczepy rozsunięty
  • 1 x 40’ ISO (bez tunelu) = Tył naczepy rozsunięty
  • Bez możliwości przewozu tankkontenerów!

 

Dane techniczne:

Długość całkowita (tył  zsunięty)

ca. mm

11,455

Długość całkowita (tył  rozsunięty)

ca. mm

12,820

Wysokość załadunkowa (bez ładunku)

ca. mm

1,125

Wysokość podsiodłowa (bez ładunku)

ca. mm

1,115

Położenie sworznia królewskiego względem środkowej osi

mm

7,745

Rozstaw osi (1 oś – 2 oś / 2oś – 3 oś)

mm

1,310/1,410

Wysokość konstrukcyjna główki ramy (wliczając płytę sprzęgową)

ca. mm 130

Promień skrętu od osi sworznia królewskiego do przodu naczepy

ca. mm 2,160
     

Dopuszczalny maksymalny nacisk na siodło (techniczny)

kg 15,000

Dopuszczalne maksymalne obciążenie zespołu osi (techniczne)

ca. kg 27,000

Dopuszczalna masa całkowita (techniczna)

ca. kg 42,000

Masa własna pojazdu (bez koła zapasowego)

ca. kg 5,200

 

 

Wzmocniona belka przednia

  • Wzmocnione szyny ustalające pozycję kontenera
  • Zintegrowana osłona przyłączy pneumatycznych i elektrycznych
  • Możliwość otwarcia drzwi kontenera po wpięciu (otwarcie drzwi ponad szynami ustalającymi i przyłączami)

4 pary przykręcanych pierścieni Ro-Ro

  • Rozmieszczone w rejonie sworznia królewskiego, nóg podporowych, za zespołem osi i na końcu ramy
  • Maksymalne dopuszczalne obciążenie każdego pierścienia 12,000 daN

Zespół sterowania układu pneumatycznego

  • Po lewej stronie pojazdu za boczną osłoną przeciwwjazdową.

Plastikowa skrzynka narzędziowa

  • Standardowa skrzynka narzędziowa zapewniająca przestrzeń do przechowania akcesoriów transportowych

Centralny, pneumatyczny mechanizm wysuwu tyłu z pneumatycznym systemem blokującym

  • Swobodny system wysuwu w oparciu o amortyzowane rolki i płyty poślizgowe
  • Zabezpieczenie przeciwko przekaszaniu i/lub blokowaniu podczas przesuwu
  • Osłonięty centralny siłownik

Wzmocniona platforma załadunkowa

  • W tylnej części pomiędzy głównymi podłużnicami ramy – umożliwiająca dostęp do kontenera 20’ załadowanego centralnie
  • Przykręcana, wykonana z ryflowanej blachy stalowej

Zintegrowana tylna pozioma osłona przeciwuderzeniowa

  • Zintegrowana osłona tylnych zamków kontenerowych (Twist-Lock)
  • Optymalne zabezpieczenie tylnego oświetlenia pojazdu
  • Osłona zamków drzwi kontenera
  • Wzmocniony tył pojazdu

Zamki przednie i tylne o zmiennej wysokości do kontenera 40’ ISO (bez tunelu)

  • Stalowe ocynkowane

Składane podpory do kontenera 40’ ISO (bez tunelu)

  • Przykręcane
  • Ocynkowane

 

 

Schemat załadunku kontenerów:

1 x 20’ załadunek tylny

= Tył Zsunięty

1 x 20’ załadunek centralny

= Tył Zsunięty

2 x 20’

= Tył Rozsunięty

1 x 30’ załadunek tylny

= Tył Rozsunięty

1 x 40’ High-Cube (z tunelem)

= Tył Rozsunięty

1 x 40’ ISO (bez tunelu)

= Tył Rozsunięty